Suomen Meniere-liiton kyselyt

Ilmoittautuminen Huimaus- ja Meniere-Akatemian webinaarin, joka järjestetään vapun vuoksi jo keskiviikkona 24.4.2024 klo 18-19:30.

Aiheena

Keinoäly MeniTuki-ohjelmassa.

Viestintävastaavamme Jenni Ruotsalon kuvaama tallenne Meniere-lääkäri Ilmari Pyykön esityksestä vertaistukiseminaarista Tamperelta 11.11.2023.

Esityksen on tekstittänyt Jutta Kolehmainen ja Lars-Runar Knuts.

Etelä-Pohjanmaan Huimaus- ja Meniere-yhdistyksen esittely.

Mikäli olet aloittanut syksyllä MeniTuen läpikäymisen, olet nyt edennyt MeniTuessa istuntoon 8. Voit toki edetä aivan omassa tahdissa.

*

Kun painat Lähetä-painiketta saat vahvistuksen ilmoittautumisestasi sähköpostiisi. Mikäli et saa vahvistusta sähköpostiisi 10 min sisällä, niin tarkista roskaposti-kansio. Jos vahvistusta ei näy, niin sähköpostiosoitteesi oli todennäköisesti väärin kirjoitettu, jolloin kokeile ilmoittautua uudestaan. Jos vahvistusta ei edelleenkään ole tullut, niin ole yhteydessä nina.mkallunki@gmail.com

Paikka: Ilmoittautuneet saavat sähköpostiinsa kutsu-linkin Teams:lla toteutettavaan webinaariin tiistaina 23.4.2024 ja linja avautuu keskiviikkona klo 17:50. Osallistuminen tapahtuu omalta kotikoneeltasi.

Lue lisää Meniere-Akatemiasta tästä.

Ilmoittaudu viimeistään maanantaina 22.4.2024 klo 16.

300 ensimmäistä mahtuu mukaan.

Aloita MeniTuen läpikäyminen rekisteröimällä oma tunnus tai jos olet jo rekisteröitynyt, niin jatka MeniTuen läpikäyntiä.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.